Friss : Webber: Páratlan a csapatszellem a Red Bullnál |
Webber: Páratlan a csapatszellem a Red Bullnál
a5.hu 2010.02.27. 11:10
Mark Webber szerint ő és Sebastian Vettel a mezőny legharmonikusabb versenyzőpárosa, amit a tavalyi világbajnoki párharc sem változtatott meg.
Második évébe lépett Mark Webber és Sebastian Vettel munkakapcsolata a Red Bullnál, és az ausztrál úgy véli, hogy a kettejük közötti összhang semmit sem változott, noha 2009-ben mindketten rástartoltak a világbajnoki címre.
"Ugyanolyan a kapcsolatom Sebastiannal, mint amilyen azelőtt volt, hogy csapattársak lettünk. Ez kedvező előjel. Ha ötpercenként elkezdenénk karambolozni, megváltozhatna minden, de ez tavaly hiába következhetett volna be többször is, nem történt meg" - mondta Webber a barcelonai teszten.
"Nálunk van az egyik legjobb csapatszellem, nehezen hinném, hogy a boxutcában akad még ennél is jobb. Természetesen keményen harcolunk egymással, ahogy mindenki más a garázs két végében, mert a legjobb eredményre törekszünk. Tudjuk, hogy a Red Bullért versenyzünk. Tavaly időnként külön utakon jártunk, és a csapat velünk tartott. Mindkettőnkkel igazságosan bántak, amiből önbizalmat merítettünk."
A 33 éves pilóta elárulta, hogy a több mint egy éve kerékpárbalesetben eltört lába szépen gyógyul, de még mindig nem tökéletes.
"Még nem száz százalékos, de közel van hozzá. Csodálkozom, hogy mennyit javult az utóbbi hónapokban, már a futást is újra elkezdhetem" - közölte Webber.
Csakúgy mint az előző évadban, az eddigi teszteken is meggyűlt a Red Bull baja az autó megbízhatóságával, de Webber egyelőre kerüli a balsejtelmeket. Azt ugyanakkor elismeri, hogy mindenképp orvosolni kell a felmerülő gondokat, különben semmit nem ér a szezon előtti remeklés.
"Előfordult már velem, hogy egy szenzációs tél után kiestem az első három futamon" - nyilatkozta az ausztrál. - "A lehető legtöbb versenyen kell célba érnünk, mert nem engedhetjük meg magunknak a kieséseket."
"Mindig olyan autóra vágyunk, aminek a megbízhatósága olyan, mint egy utcai modellé. De amikor a határokat feszegetjük, néha meg kell állnunk" - tette hozzá. - "Az a fontos, hogy helyesen értelmezzük a teszteket, és rájöjjünk a problémák okára. Néha a rengeteg megtett kilométer miatt megy tönkre egy alkatrész, ami soha nem következne be egy versenyen."
|